Главная

Обратная связь

facebook
google plus
google plus
УКР РУС

24.09.2018

Kögel Mega наступного покоління

Kögel представляє свій напівпричіп Mega покоління NOVUM. Навіть об'ємні напівпричепи Kögel виділяються відомими перевагами покоління NOVUM, такими як, наприклад, оптимізований профіль зовнішньої рами і поліпшений кузов. Корисне навантаження напівпричепа Kögel Mega збільшене на 170 кілограм в порівнянні з попередниками, а його власна маса у базовій комплектації починається приблизно з 6130 кілограм. Новий напівпричіп Kögel Mega ідеально підходить для виконання класичних стандартних завдань і для перевезень об'ємних вантажів. Маючи внутрішню висоту у світлі три метри, цей унікальний місткий транспортний засіб є ідеальним напівпричепом для своєчасного виконання завдань в автомобільній промисловості. Можна без проблем завантажувати і вивантажувати три встановлених один на одного гратчастих ящика завдяки серійному підйомному даху з механіко-гідравлічним приводним механізмом. Тепер він збільшує бічну висоту вантаження спереду на 600 мм і ззаду на 500 мм до трьох метрів.

Окрім відомих переваг покоління NOVUM, таких як нова пневматико-світлова консоль на передній стінці, яка розподіляє зусилля із рами за рахунок лонжеронів, новий профіль зовнішньої рами, який значно спрощує доступ до точок кріплення Vario Fix, і змінювані гнізда рейок, у Kögel Mega багате серійне оснащення. 13 пар серійних кріпильних скоб оснащені новими бічними наполегливими крюками, що спрощують процес вантаження-розвантаження, і мають допустиме тягове зусилля 2500 кг.

Розуміється, Kögel Mega має сертифікат на систему кріплення вантажів згідно DIN EN 12642, стандарт XL.

Kögel Mega забезпечений опціональним оснащенням згідно з директивою Daimler 9.5. У комплектацію входять, зокрема, сталеві наполегливі планки для піддонів і подвоєна передня стінка з багатошарової проклеєної ДСП завтовшки 12 мм і заввишки 1250 мм. Новий кузов Kögel Strong & Go. складається з інноваційного кузова NOVUM у поєднанні із стельовим тентом Kögel Integral, посиленим ремінними елементами жорсткості. Завдяки цьому економічному рішенню вставні планки більше не потрібні для відповідності DIN EN 12642, стандарту XL, і директиві Daimler 9.5 по транспортуванню гратчастих ящиків і обмотаних вантажів. Для контейнерів для дрібних деталей згідно з директивою Daimler 9.5 пропонується наявність вставних планок. Новинкою для Kögel Mega є багатосекційні задні габаритні ліхтарі Kögel LUXIMA і ящик для зберігання 24 європіддонів. Завдяки оптимізованій висоті ящика дорожній просвіт тепер може досягати 100 мм. Для підвищення безпеки руху і відвертання нещасних випадків на поворотах причіп оснащений опціональними миготливими бічними габаритними ліхтарями.

Модульна система дозволяє реалізувати відомий по моделі Kögel FlexiUse регульований кузов також і в напівпричепах Mega покоління NOVUM. У передній частині кузова доступні вісім варіантів регулювання з кроком 25 мм, ззаду - чотири варіанти з кроком 50 мм, таким чином, висоту кузова в передній і задній частині можна незалежно один від одного регулювати в діапазоні 200 мм. Завдяки цьому забезпечується можливість повсякденного перевезення вантажів при внутрішній висоті у світлу від 2850 мм до 3050 мм спереду і ззаду. Напівпричіп Kögel Mega покоління NOVUM також доступний для замовлення з двома 10-тонними мостами. Відстань між мостами 1810 мм забезпечує високу плавність ходу. Ця версія має ще більше незначну власну масу і відрізняється низькими витратами на експлуатацію і паливо. Для напівпричепів Kögel Mega покоління NOVUM також передбачені різноманітні можливості індивідуального оснащення. До їх числа входять, наприклад, різні пакети кріплення вантажів, оснащення для морських ролкерних перевезень, бічні борти, подвійне залізничне кодування, лоток для катушок і багато що інше.

У Kögel Mega покоління NOVUM уся рама захищена від корозії шляхом нанесення нанокерамічного покриття катафоретичним методом Nano - Ceramic plus KTL з подальшим нанесенням УФ-лакофарбного покриття.

Повернутися до списку