Главная

Обратная связь

facebook
google plus
google plus
УКР РУС

24.09.2018

Kögel представляє напівпричіп Kögel Trucker Trailer (КТТ)

KTT створений на основі результатів опитування професійних водіїв на тему "Ідеальний напівпричіп для тягачів", проведеного компанією Kögel на гонці Truck Grand Prix, фестивалі Wolfsmeile і в місцях відпочинку на автострадах. Фахівці конструкторського відділу компанії Kögel перевірили здійсненність усіх пропозицій і врахували їх при роботі над KTT. Побажання професійних водіїв виявилися цілком здійснимі. На перший план вийшли збільшення корисного навантаження, зручність для користувача і не в останню чергу привабливий зовнішній вигляд.

Початковою базою при створенні KTT служили рама, оптимізована по корисному навантаженню і вазі, а також кузов Kögel Lightplus покоління NOVUM. Згідно з проханням опитаних професіоналів, рамна шийка KTT має висоту 90 мм, завдяки чому внутрішня висота напівпричепа у світлу дорівнює 2710 мм. Багато інших побажань було без зусиль реалізовано завдяки різноманітному асортименту індивідуального оснащення. Для максимального збільшення корисного навантаження напівпричіп оснащений полегшеними конструкціями: алюмінієвими дисками, алюмінієвими сідельними опорами, алюмінієвими запасними повітряними ресиверами, алюмінієвою дугою даху тенту, а також орними дверима з легких і дуже міцних термореактивних сендвич-панелей з відомим по авіації комірчастим заповнювачем.

Зрозуміло, KTT має відомі переваги покоління NOVUM. До них, серед іншого, відносяться нова пневматико-світлова консоль на передній стінці, яка розподіляє зусилля із рами за допомогою лонжеронів, новий профіль зовнішньої рами, який значно спрощує доступ до точок кріплення Vario Fix, і змінювані гнізда рейок висувних і кутових стійок. Характеристики мостів також дуже важливі для професійних водіїв: вони хочуть, щоб напівпричіп не "нишпорив". Тому KTT оснащуються мостами напівпричепа Kögel KTA, що забезпечують високу курсову стійкість і відрізняються зручністю технічного обслуговування і надійністю. Унікальна "подвійна підвіска" KTA, що складається з м'якої гумової опори і тяги з ресорної сталі, не лише підвищує ходові якості напівпричепів, але і допомагає понизити знос. Крім того, для першого і третього мостів передбачений механізм підйому, який прекрасно доповнює динамічне регулювання колісної бази.

Ще одним важливим питанням для опитаних були навантажувально-розвантажувальні роботи і кріплення вантажів. Для швидкого і легкого відкривання і закривання тенту використовується натяжитель прямої дії без ременя. Крім того, міцна підлога витримує вилкові навантажувачі з навантаженням на вісь до 7200 кг. Для зниження трудових витрат при кріпленні вантажу KTT оснащений протиковзкою підлогою. Протиковзке покриття наноситься на фанерні плити підлоги, що робить кріплення вантажів ще простішим і безпечнішим. Тим самим водії, вантажовідправники і експедитори економлять час, оскільки більше немає необхідності в трудомісткому розкочуванні протиковзких килимків. Крім того, завдяки коефіцієнту тертя ковзання протиковзкого покриття µ = 0,6 потрібно меншу кількість кріпильних засобів. Для оптимального кріплення вантажів є 24 пари кріпильних скоб з тяговим зусиллям 2500 кг на кільце в рамі Vario Fix з перфорованих сталевих профілів. Само собою зрозуміло, сертифікація DIN - EN - 12642 стандарти XL робить зайвим використання додаткових коштів фіксації при розміщенні вантажів з геометричним замиканням.

Крім того, KTT оснащений відповідно до директиви Daimler 9.5. Серед іншого, це оснащення включає упор для піддонів і подвоєну передню стінку кузова. Щоб для забезпечення відповідності директиві Daimler 9.5 по транспортуванню гратчастих ящиків і обмотаних вантажів більше не були потрібні вставні планки, KTT обладнаний кузовом Kögel Strong & Go. Він поєднує в собі інноваційний кузов покоління NOVUM із стельовим тентом Kögel Integral, посиленим ремінними елементами жорсткості. Для сертифікованого транспортування напоїв в кузові Strong & Go при перевезенні ящиків з напоями в один і два рівні на звичайних піддонах потрібно всього один ряд планок замість трьох або чотирьох рядів, як в звичайному кузові.

KTT також оснащений системою видалення льоду. Довгий надувний повітряний шланг розташований під стельовим тентом. У надутому стані шланг притискує тент вгору, роблячи дах двосхилим, тим самим легко і зручно видаляючи воду, що скупчилася, сніг і лід. Таким чином, водії виконують свій обов'язок по видаленню води і льоду з дахів тентів вантажних автомобілів перед початком поїздки, запобігаючи серйозним аваріям в результаті падіння крижаних брил. Для підвищення безпеки руху і відвертання нещасних випадків на поворотах причіп легкої конструкції оснащений миготливими бічними габаритними ліхтарями. Інше індивідуальне оснащення включає світлодіодні круглі ліхтарі Kögel LUXIMA, пару світлодіодних фар заднього ходу Kögel LUXIMA в задній частині кузова і пару - на висоті сідельних опор, світлодіодні фари робочого освітлення Kögel LUXIMA в якості внутрішнього підсвічування, змонтовані усередині на передній стінці, гумовий буфер, поперечний гумовий профіль Delta, ящик для зберігання піддонів, два великих ящика для інструментів, захисний ковпачок колісний гайка і багато що іншого. 

У напівпричепа KTT уся рама захищається від корозії шляхом нанесення нанокерамічного покриття катафоретичним методом Nano - Ceramic plus KTL з подальшим нанесенням УФ-лакофарбного покриття.

Повернутися до списку