Главная

Обратная связь

facebook
google plus
google plus
УКР РУС

18.12.2012

Надійне перевезення шин напівпричепами K?gel

Напівпричепи K?gel серії Cargo, Mega і Mega perfect height відтепер можна укомплектувати двома варіантами кріплення вантажу з сертифікатом T?V Nord. Цей сертифікат гарантує надійну фіксацію і транспортування шин при штабельной або ярусної вантаженні, з максимальним навантаженням 18 т. Опуклості в тенті через упірающіхсе в нього шин тепер у минулому, що снізіжает ймовірність зупинки вашого вантажівки поліцією.
 
Компанія K?gel додатково комплектує свої напівпричепи, оснащені VarioFix-зовнішньої рамою з 13-ма парами кріпильних кілець і відповідні стандарту DIN EN 12642 Code XL обмежувачем для палет. Його використання можливе у двох варіантах. У першому варіанті до складу додаткової опції входять: три алюмінієві планки, по 4 сталевих С-образних планки на кожен проліт між стійками, алюмінієвою планкою в верхній частині і ременями для перехресного кріплення, згідно DIN EN 12195-2.

Другий варіант включає в себе: три алюмінієві планки, по 5 алюмінієвих планок на кожну стійку, вертикальна сталева C-образна планка, яку необхідно кріпити в центрі прольоту між стійками. При використанні цієї опції також необхідно здійснити перехресне кріплення ременями на кожну стійку, згідно DIN EN 12195-2. Для страховки вантажу від пошкоджень вследсвии гальмування в обох варіантах додається блокувальна балка нагорі і наявність перехресного кріплення. Завдяки планкам висотою 150 мм і сталевим C-планок, з максимальною відстанню 350 мм, рішення K?gel відповідають стандартам компанії Michelin для перевезення шин. Прикріплення ременя на С-образної планки можливо як за допомогою кріпильних отворів, так і без них.
 
Весь модельний ряд K?gel Cargo, Mega і Mega perfect height можливо швидко і просто дооснастити опцією кріплення вантажу з сертифікатом для перевезення шин.

   
 
Фото зліва: Напівпричіп K?gel Mega з додатковою опцією для перевезення шин, варіант 1.
Фото справа: Напівпричіп K?gel Mega з додатковою опцією для перевезення шин, варіант 2.

Повернутися до списку