Главная

Обратная связь

facebook
google plus
google plus
УКР РУС

14.12.2011

TRANSMARKET в тандемі з KOGEL

На українському ринку європейської причіпної техніки ТОВ «ТРАНСМАРКЕТ» працює вже рівно рік, і за цей час багато перевізників встигли не тільки познайомитися з ним, але й придбали запропоновану техніку – прекрасні напівпричепи KOGEL. Проте існуючим і потенційним клієнтам, певно, буде цікаво дізнатися про деякі обставини появи цієї компанії на ринку, про її перші здобутки і подальші перспективи. Про них розповідає генеральний директор компанії Вадим ІСКРА.

Народжені кризою

Світова економічна криза 2008 р. завдала чимало шкоди бізнесу, але й багато чому навчила. Про нашу компанію можна сказати, що вона виникла як відлуння цієї кризи на ринку України. Маючи певний досвід у різних галузях фінансово економічної діяльності, ми задалися простими питаннями: чому одні компанії внаслідок кризи збанкрутували, і яким чином вистояли інші? І швидко зрозуміли, що вистояли ті, хто добре знав ринок і зміг адаптуватися до нових умов роботи. Для цього багатьом із них довелося на порядок активізувати роботу, облишити малоприбуткові напрямки, диверсифікувати бізнес, частково або й повністю перепрофілюватися.

Зайнявшись проблематикою постачання в Україну комерційної автотехніки європейського виробництва, ми провели дуже ретельний моніторинг у цій сфері і виявили слабкі, на нашу думку, місця.

По–перше, потреба перевізників в оновленні рухомого складу є постійною. Висока якість будь якого європейського автопродукту сприймається українськими споживачами, як само собою зрозуміла. Так воно і є, але мало хто в Україні звертає увагу на корективи, які вносять до характеристик імпортної техніки наші дороги та умови перевезень в СНД.

По–друге, строки доставки замовленої причіпної техніки в Україну занадто довгі – місяць, а то й півтора–два.

По–третє, охочих взятися за постачання автотехніки є багато, але рівень потужності, компетентності і можливостей таких компаній різниться настільки, що з’являється широкий простір для конкурентної боротьби.

Крім того, ми визначили приблизну кількість причіпної техніки б/у в Україні, вивчили ринок збуту тягачів (особливо рівня Євро 5), загальні тенденції споживання автотехніки і кількісні коливання показників її реалізації залежно від сезону. Багато часу приділили консультаціям з дилерами виробників тягачів, вивчаючи фінансові схеми реалізації авто техніки та наявні на ринку лізингові компанії. Для нас стало очевидним, що навіть при абсолютно однакових лізингових схемах можна заявити свої індивідуальні конкурентні переваги, які можуть вплинути на рішення споживача при виборі ним не тільки дилера, але й марки техніки. Адже не всі бренди у нас «розкручені» однаково, і асортимент пропозицій для перевізників можна розширити.

Найбільше нас зацікавила причіпна техніка. Увагу привернула нова компанія «Когель Україна» – представник німецької виробничої компанії KOGEL в Україні. Ми відвідали завод, поспілкувалися з перевізниками, і дійшли висновку: «Когель Україна» діє дуже активно, продукт KOGEL в Україні перспективний, а перевізники ознайомлені з його перевагами явно недостатньо.

Перші кроки

І тільки після цього був утворений Transmarket, із самого початку орієнтований на роботу з торговою маркою KOGEL. Аби відразу позиціонувати себе на ринку і заявити про серйозність своїх намірів, ми виступили як ТОВ, а не приватне підприємство, і зареєстрували свою торгову марку. З 1 лютого і майже до самого літа ми вели активну інформаційну роботу, спілкуючись з перевізниками у найрізноманітніші способи – на виставках і конференціях, по телефону, через свій сайт, ЗМІ, під час особистих зустрічей.

Маючи власний склад, ми створили передумови для оперативного виконання замовлень, а ретельно вивчивши попит, підписали угоду з «Когель Україна», після чого розмістили на заводі замовлення на пробну партію тентованих бортових напівпричепів. Це був найвідповідальніший момент, але перевізники швидко розібрали замовлені напівпричепи. З 1 березня по сьогоднішній день ми продали 45% усієї нової техніки KOGEL, яка надійшла в Україну в 2011 р. Тепер ми повністю працюємо на замовлення. Їх система остаточно сформувалася в пік сезону, тобто у вересні. Вся техніка, що заїжджала на склад, була відвантажена вже під конкретних клієнтів. Оновлення складу досить інтенсивне – щонайменше раз на тиждень.

Майже половина техніки реалізована нами в лізинг. До станда ртних лізингових схем ми додали свою конкурентну перевагу – склад, з допомогою якого уникаємо зволікання із доставкою напівпричепів споживачеві. Цікаво, що наявність техніки на складі створила передумови для прискорення оформлення фінансових документів у лізингових компаніях.

В робочому режимі

Якщо підбити підсумки минулого, «стартового» року, слід зазначити наступне.

Найважливішими здобутком для нас є чітке позиціонування компанії на ринку причіпної техніки, а також формування професійної команди. Інтенсивність і збільшення обсягів поставок дозволили нам перевести головний склад з Фастова до Києва, розширити офіс і поповнити свою структуру відділами продажу та маркетингу. Ми налагодили взаємодію з державними установами, а з 1 квітня Transmarket увійшов до Всеукраїнської асоціації автомобільних імпортерів і дилерів. Членство в цій асоціації відчутно допомагає вирішенню важливих організаційних питань, особливо у сфері документо обігу, взаємодії з державними установами тощо.

Напруження в інформаційній роботі Transmarket не послабив. Упродовж року ми завжди були присутні на всіх заходах у сфері постачання комерційної автотехніки, брали участь у традиційній щорічній міжнародній конференції АсМАП у Ялті, а трохи згодом виступили як інформаційний партнер компанії «Автоекспо», що організовувала міжнародну виставку TIR 2011 в столиці.

Програма мінімум виконана, і тривалий час ми працюємо вже в робочому режимі. Це дає нам можливість обміркувати свої подальші перспективи.

Європейський стандарт

Головний продукт, який ми реалізуємо – напівпричепи, і цей пріоритет змінюватися не буде. Наша головна мета – забезпечення українських перевізників усією лінійкою виробів KOGEL. Тому на форумі TIR 2011 Transmarket презентував нову розробку KOGEL – рефрижератори, випуск яких ця компанія розпочала нещодавно.

Крім рефів, KOGEL розпочав виробництво самоскидів. Їх головною відмінністю є кузов з KTL обробкою. Фосфатація надійно захистить його від корозії, і такий захист самоскидних кузовів поки що є унікальним. Побувавши майже на всіх заводах Європи, де випускаються самоскиди, ми дійшли висновку, що самоскиди KOGEL неодмінно скажуть своє вагоме слово на нашому ринку. Після їх запуску у серійне виробництво ми презентуємо ці самоскиди в Україні, і переконані, що вони зацікавлять багатьох.

Найближчим часом в Україні будуть представлені і контейнеровози KOGEL, хоча розвитку такого виду перевезень дуже перешкоджає ситуація в морських портах. Сподіваємося, вона виправиться.

Стратегічно ми прагнемо до того, щоб асортимент нашого складу якомога повніше задовольняв потреби перевізників у найрізноманітніших причепах, тому будемо розширювати його за рахунок техніки, якої KOGEL не випускає. Втім, вона теж буде переважно німецькою.

В Україні велетенська агросфера і великі обсяги будівництва. Тому ми беремося за постачання і зерновозів, і напівпричепів цистерн найрізноманітнішого призначення, і трейлерів для надважких і негабаритних вантажів. Це одна з наших найближчих перспектив. KOGEL – добра техніка, німецький стандарт. Вона служитиме на дорогах довго і так, як треба. Але нам хотілося б, щоб її шлях до перевізника теж відповідав європейській традиції, і для цього ми зробимо все від нас залежне. Компанія Transmarket прийшла на ринок не на один день.

До нових зустрічей, шановні перевізники!



Повернутися до списку