Главная

Обратная связь

facebook
google plus
google plus
УКР РУС

26.12.2012

Відгуки партнерів про напівпричепи KÖGEL



K?GEL в «Коморі»

Наталія Юріївна Пікар, начальник відділу транспортної логістики компанії «КомораС».

– «КомораС» є одним з найбільших на території України транспортно-логістичним оператором з 2000-го року. У діяльність компанії входять митні, складські, а також транспортні послуги, в тому числі й оформлення відповідної документації.

Сфера складського господарства має таку специфіку, що компанії, які надають транспортні послуги, як правило, також мають власні складські приміщення. Тому конкурувати з ними без власних транспортних засобів досить складно. У зв'язку з цим, в 2009 р. наша компанія стала закуповувати машини – спочатку невеликі вантажні, від 1,5 до 7 тонн, а у подальшому придбали повноцінні автопоїзди для магістральних перевезень по Україні і закордоном.

У 2011 р. компанія «КомораС» для придбання напівпричепів і тягачів оголосила тендер, в якому брали участь найбільші постачальники вантажної техніки в Україну. Головними критеріями і вимогами до техніки були: висока якість, наявність рівня Євро-5 і прийнятна ціна.

Участь у тендері на напівпричепи взяли три компанії, але вибір був зроблений на користь напівпричепів K?GEL. Причиною такого рішення була гарантія на весь необхідний для нас набір функцій техніки, а також взаємовигідна і прозора фінансова схема оплати. На додаток ми отримали відмінні умови для обслуговування напівпричепів.

Але остаточне рішення було прийнято після відвідування нами заводу в Німеччині, де ми змогли зібрати всю необхідну інформацію, отримати професійну консультацію, а також рекомендації від перевізників.

Так як в 2011 р. ми ще не були членами АсМАП, то не могли скористатися перевагою програми оновлення рухомого складу автопідприємств. Проте, пропозиція від «Когель Україна» все одно була вигідною. Тому, п'ять перших напівпричепів K?GEL ми придбали самостійно, а через рік ще 10 напівпричепів.

За рік використання цієї техніки, у нас не виникло абсолютно жодних проблем ні з нею, ні з компанією-імпортером. Нашу думку, автотехніка на підприємстві повинна бути одного типу, оскількі це сприяє розвитку зв'язків із її постачальником та заводом, а також гарантує вирішення проблем у разі якихось суперечностей.

На даний момент ситуація на нашому підприємстві така, що роботи багато, а машин не вистачає. Нам необхідно не менше 50-ти автопоїздів. У зв'язку з цим, ми плануємо впродовж чотирьох років купувати по 10 автопоїздів на рік. Техніка K?GEL продовжує рекомендувати себе тільки з кращого боку і немає передумов очікувати від неї якихось неприємних сюрпризів. Ми вже придбали в цьому році 10 напівпричепів K?GEL і в наступному році збираємося це повторити. Окрім цього, нас зацікавили шторні напівпричепи K?GEL з XL-сертифікатом у митному виконанні. Правда зараз ця покупка не доцільна через специфіку наших вантажів. Але ми обов'язково придбаємо їх, як тільки укладемо контракт на перевезення більш стандартних вантажів."

На шляху до Європи

Компанії «Когель Україна» співпрацює не тільки з автотранспортними підприємствами, але також і з сервісними партнерами на головних магістралях України. Наприклад, у західній частині України напівпричепи K?GEL обслуговує компанія «Трак Сервіс Львів». Технічне оснащення даної СТО відповідає всім європейським стандартам - починаючи від діагностики і закінчуючи проведенням відповідного ремонту та кадрового забезпечення.

Олексій Кузнєцов, директор «Трак Сервіс Львів», розповідає про своє підприємство.

– Наша компанія існує на ринку вже більше 12 років і була облаштована на залишках колишнього СТО для автомобілів ВАЗ. Свій напрямок нове підприємство відразу вирішило зорієнтувати на мультибрендовий ремонт, сервіс з обслуговування вантажної автотехніки, а також на міжнародних перевізників.

У співпраці з компанією K?GEL, нас приваблює взаєморозуміння, яке зараз рідко зустрінеш серед потенційних партнерів. Наша співпраця триває вже багато років і деякі наші співробітники навіть проходили навчання на базі цієї компанії.

Компанія K?GEL сумлінно виконує свої гарантійні зобов'язання, надаючи хороші і надійні умови для обслуговування техніки. Приємно працювати не тільки з цією технікою, але і з людьми, які з нами контактують від її офіційного представника «Когель Україна».

Щоб сервісне партнерство відповідало європейському рівню, ми намагаємося регулярно проводити «фірмове» навчання. Нещодавно, спільно з компанією «Когель Україна», ми провели семінар, який був присвячений організації та якості сервісного обслуговування продукції K?GEL. Також обговорювалося питання гарантійної підтримки і ситуацій, які можуть виникнути у клієнтів.

У гарантійних питань існують свої нюанси, при виникненні яких, необхідно бути підготовленим. На цьому семінарі провідні фахівці компанії «Когель Україна» виразно й докладно пояснили як треба діяти в разі виникнення гарантійних питань, як вирішити гарантійну проблему за допомогою фотографій, як по документах можна правильно ідентифікувати деталь. Крім цього ми обговорили відмінності в оформленні необхідних документів та терміни гарантійних заявок. Ця інформація допоможе уникнути при роботі з клієнтами різних непорозумінь.

Із задоволенням хочу відзначити, що з усіх марок та моделей напівпричепів, які проходили через наше СТО, напівпричепи K?GEL доставляють найменше мороки. Завдяки своїм експлуатаційним якостям і технічним характеристикам, на сьогоднішній день напівпричепи K?GEL можна заслужено вважати одними з найуспішніших, що є на ринку.

Відмінними якостямі можна охарактеризувати пристосованість осьової групи, адаптацію підвіски, механічні властивості рами і пневматику до конструкції. Що стосується рам, хоча в нашій практиці не було проблем з рамами будь-яких напівпричепів, але те, що рама марки K?GEL легше інших, вже говорить про видиму перевагу. Адже чим менше вага рами, тим менше йде навантаження на ходову частину, гальма, амортизатори, підвіску, збільшується економічність, поліпшується маневреність, а відповідно і менше проблем з ремонтом.

На сьогоднішній день я, як інженер, вважаю марку K?GEL найбільш перспективною і прогресивної на ринку причіпної техніки.

Чим менше вага, тим менше проблем

ТОВ «Ромет» (м. Калуш на Івано-Франківщині) – також серед шанувальників техніки K?GEL.

Про причини цього вибору розповідають директор транспортної компанії Володимир Кириченко, і її комерційний директор Орест Зборовський.

– Своє існування наша компанія почала в 1998 році. Її створили троє місцевих жителів, що до цього працювали на хімічному підприємстві «Оріяна», де мали відношення до роботи на міжнародному автотранспорті, оскільки діяльність «Оріяни» була спрямована в основному на експорт. У перші пару років довелося дуже багато і старанно працювати, заробляючи гроші для придбання магістральної техніки, оскільки кредитів ми ні в кого не брали. При купівлі техніки ми відпочатку дуже ретельно і уважно вибирали її, оцінюючи всі аспекти: конструкція, вага, об?єм, рами, різні технічні характеристики, осьові агрегати, конструкції підлоги та інше. У підсумку прийшли до висновку, що зупинимося на напівпричепах марки K?GEL. Напівпричепи K?GEL ми почали купувати починаючи з 2000-го року. Спершу це були б/у і поштучно, а вже після третьої покупки ми придбали невелику партію, що складалася з трьох тягачів Mercedes з напівпричепами K?GEL. Іншої техніки у нас немає, і міняти цих партнерів не плануємо.

Не маючи сумніву у своєму виборі, у 2003 р. ми підписали контракти з компанією K?GEL і Mercedes на поставку трьох нових автопоїздів. На той час компанія K?GEL була однією з перших, що запропонувала комплектацію осями SAF «Інтрадиск плюс», які згодом відмінно себе зарекомендували. У нас в наявності є напівпричепи, яким перший раз міняли гальмівні диски аж через 800 тис. км пробігу. Також є декілька напівпричепів, які обладнані ретардерамі і там донині ніхто взагалі нічого не міняв. Ці напівпричепи володіють відмінною легкістю і еластичністю, мають надійні ворота, борти і стійки. А когелівськая антикорозійна KTL-обробка рами отримує від нас найкращі рекомендації. Передня стінка і борти прекрасно витримують майже будь-які удари, навіть автонавантажувача. Раніше ми віддавали перевагу напівпричепам з бічним завантаженням, зараз же використовуємо техніку зі складеним дахом. Вага наших перших напівпричепів становить 6700 кг. У тому випадку, якщо тара напівпричепа на тонну або хоча б півтонни менше, ніж у найближчих конкурентів, то про що тут тоді можна говорити? Це досить важливий фактор економії витрат палива, а також інших витрат по експлуатації. І якщо скласти і порахувати вплив цієї «зайвої» тонни за 10 років експлуатації, то вийде пристойна сума.

Ми зібрали і ретельно проаналізували всі можливі варіанти і пропозиції, перед тим, як як зупинити свій вибір на марці KÖGEL. Спираючись у своєму рішенні на те, що головні характеристики напівпричепа випливають з характеристик його рами. Яка рама - такий і напівпричіп. На наш погляд, це і є головною перевагою напівпричепів KÖGEL.

Повернутися до списку