Главная

Обратная связь

facebook
google plus
google plus
УКР РУС

Сертификація

Шановні клієнти, звертайте свою увагу, обираючи шлях отримання сертифіката відповідності на продукцію «Kögel Traіler GmbH & Co. KG».

Комісія державного органу з сертифікації «Державтотранс НДІ проект», згідно з чинним законодавством, провела інспекцію виробничих потужностей «Kögel Traіler GmbH & Co. KG». За її результатами було видано сертифікат на серійне виробництво, дійсний протягом двох років. Компанія ТОВ «ТРАНСМАРКЕТ» надає своїм клієнтам номерні копії вищезгаданого документа.

У разі виявлення сертифікатів відповідності, виданих з порушеннями діючих законів України, що регулюють експлуатацію і безпеку транспортних засобів (виданих організаціями, які не мають повної документації, отриманої від заводу виробника та не проводять належні за законом випробування), компанія «ТРАНСМАРКЕТ» залишає за собою право звертатися до контролюючих і судових органів, з метою запобігання фальсифікації сертифікатів відповідності, не визнавати їх і, як наслідок, направляти споживача для отримання нового сертифікату, виданого згідно вимог «Державтотранс НДІ проект».

Звертаємо Вашу увагу на те, що безперервно проводиться моніторинг щодо використання сертифікатів відповідності при розмитненні (і первинній реєстрації) продукції марки «KÖGEL».

За більш детальною інформацією звертайтеся: (050) 466-20-35

Інструкція отримання сертифіката

Сертифікат ЄКМТ (жовтий) видається для техніки не раніше 2001 року випуску. 

Нова послуга: доставка виконується кур’єрською службою «Нова Пошта» за рахунок ТОВ «ТРАНСМАРКЕТ».

Для отримання сертифіката потрібні наступні документи:

  1. Заява на ім’я генерального директора Титаренка О. В. (приклад)

  2. Копія тех. паспорту ТЗ.

  3. - Для сплати юр. особам по перерахунку: реквізити підприємства (код ЄДРПОУ, ІПН та номер свідоцтва, якщо платник ПДВ, юридична адреса підприємства).
    - Для сплати фіз. особам готівкою в банку: копія першої сторінки паспорта платника.

Процедура отримання сертифіката:

  1. Замовник висилає на електронну пошту gurin_dmytro@transmarket.ua всі вищезазначені документи

  2. Виконавець протягом одного робочого дня надає рахунок для сплати на електронну пошту. 

  3. Після сплати рахунка замовником виконавець висилає електронною поштою АКТ надання послуг, який Ви маєте підписати, поставити печатку і вислати назад «Новою Поштою» за адресою вказаною в електронному листі.

  4. Після отримання підписаного Акту ми висилаємо Вам сертифікат.

Вартість сертифіката 2000 грн.

Термін виготовлення сертифіката протягом 3-х днів з моменту сплати рахунка.